Litt sliten..

Om det er en intensiv jobbehelg eller om jeg begynner å merke mangelen på karbohydrater som gjør at jeg er veeeeldig sliten i kveld er vanskelig å si. Mest sannsynlig er det en kombinasjon sammen med lite søvn i tillegg.

Uansett, her er lørdagens “Skal vi danse”-saker:

– Holdt meg unna alkohol og sene middager

Imponerte med sexy gruppedans

Neste uke blir veldig travel med jobbevakter både flere kvelder og til helgen igjen, 3 dager med obligatorisk skolesamling, to tester i forbindelse med LCHF-prosjekt og besøk fra Bergen. 

Nå er jeg bare pent nødt til å legge meg før jeg sovner på sofaen.

Jeg håper virkelig at energien er tilbake på plass i morgen etter forhåpentligvis en god natt søvn.

I morgen kommer oppskrift på en heeeeerlig LCHF-blomkålpurè som jeg lagde til biffmiddagen på fredag! Nam-nam-nam!

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg