Hjemmekontor alá Silje-style

De siste dagene har jeg hatt hjemmekontor og jeg har funnet ut at hjemmekontor er noe som passer meg midt i blinken. Med laptopen på bordet eller fanget, et par presseblokker for å skrive ned ideer og huskenotater og ikke minst redbull+kaffe+vannflaske så har jeg masseprodusert artikler på no-time. Effektivitet heter det. 

Side2 er i gang med en skjønnhetsspesial for tiden. Denne og neste uke er det SMINKE som er temaet.  Les noen av sakene som har blitt publisert hittil:

Sminketabbene du ikke visste du gjorde

Smink deg yngre

BETALER FOR Å BLI SLÅTT I ANSIKTET:  Ved å bli klasket i ansiktet får du strammere hud, og du kan få større bryster ved å elte fettet i brystene. (Den her er verdt å lese, er et ganske imponerende videoklipp i artikkelen også…)

 

Også gleder jeg meg til den dagen sambo kommer inn døra og finner meg i denne posisjonen og lurer på om det går bra med meg. Neida, hun er vant til mine plutselige energikick, impulsive slide-on-the-floor-show og ikke minst “merkelige-utøyings-poseringer-på-gulvet”. Det er jo viktig å ta seg pauser mens man jobber på vett, og det er viktig å få strekke litt på kroppen når man sitter foran laptopen flere timer om dagen. 

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg