Eksamen – here I come!!!

Søvn: cirka 4 timer.

Matlyst: Nei. 

Kvalm: Ja.

Status tross alt sammen: Gira!!! 

Ah, jeg er så klar for å rable løs om blant annet trenddietter (Aktins, blodtypedietten, ketolyseguren, GI-kost, South Beach Diet, Sonedietten, raw food, superfood, SpisDegGlad-dietten med mer) lavkarbo, råvarekunnskap, omega-3-fettsyrer, ernæring til gravide/ammede/eldre/idrettsutøvere/spedbarn/barn&unge/funksjonshemmede/vegetarianere/revmatikere/innvandrere, inflammatoriske tarmsykdommer som Chrons og Ulcerøs Colitt, cøliaki, laktoseintoleranse, melkeallergi, tannhelse, spiseforstyrrelser, ernæringsstatus, ernæringsscreening, underernæring, kostholdstips til de med dysfagi (spise- og svelgevansker)/xerostomi (munntørrhet)/kvalme/forstoppelse, fytokjemikaler og antioksidanter. Oh yes!

Snart eksamen!

Snart juleferie!

Snart trening!

Snart Dubai-tur!

Snart helg!

Snart jul!!! WHOOOOOOOHOOO!! 😀

SNART SOMMER!!! (Ok, jeg gikk for langt….)

Jeg er i hvertfall i kjempehumør til tross for at stod opp før halv sju og jeg faktisk blogger før halv åtte på morgenen.

Uansett, lykke til til meg selv på eksamen i dag fra meg selv.

– Silje Bjørnstad – 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg