2012 var faktisk j…. bra

“Hvor ble det av 2012?” spør jeg og scorer haugevis med voksenpoeng.

Uansett så har det siste året bare vært helt fantastisk bra med utallige energikick, latterkramper og uforglemmelige opplevelser. Måtte 2013 bli like bra eller kanskje bedre! 

I januar trer jeg inn i det siste semesteret og året på bachelor-graden i ernæring, så til våren vil jeg være ferdig utdannet ernæringsfysiolog.

“Hva skal du gjøre etter du er ferdig da?” spør folk.

“Det kommer ann på hvilke muligheter som er der den dagen jeg er ferdig det”, svarer jeg.

Så det så. Det blir i hvertfall ingen problemer med å fylle tida etter nyttår da jeg begynner med en del jobbing på Nettavisen de første ukene i januar i tillegg til at jeg fortsetter som nettstudent. Det er så deilig å styre sin egen hverdag!! 😀 Det minner meg om en ting, jeg må jo skrive “timeplan”…. Bacheloroppgave skal også skrives og leveres inn, og det er jo noe som krever en del tid. Jeg snakker av erfaring. 

Jeg må forresten bare vise frem årets mest kreative julegave fra mamma:

En pute med bilde av Lexie. <3

Og apropo Lexie, sjekk bikkja har fått på seg “skidress” for at snøen ikke skal feste seg i pelsen:

 

“Kjempestas…..” 

 

I helgen jobber jeg på Side2.no så stikk nå innom der for å få med deg alle god-sakene som kan underholde deg i vinterkulda! 

Og på tampen et kaffe-tips: Har du TASSIMO-kaffemaskin kan jeg anbefale “Jacobs Krönung”!!! Yum 🙂

– Silje Bjørnstad – 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg