Artikkel om Kristine Weber, helsetrender 2013 og vi vil ha sunn fast food

Who! Fredag!!

Jeg sitter (ligger faktisk) i sofaen og ser på God Morgen Norge mens jeg nyter dagens første kaffekopp og frokost. Dagens første avtale er klokken 11, deretter er planen å stikke en tur til Elixia før jeg stikker på jobb på Side2! 🙂 

Her er noen av sakene jeg har produsert de siste kveldene og som jeg selv mener er verdt å lese 😉

LES KOSTHOLDSTIPSENE TIL KRISTINE WEBER SOM BLANT ANNET HAR FOKUS PÅ Å LAGE MATEN FRA BUNNEN AV MED NÆRINGSRIKE OG PROTEINRIKE INGREDIENSER:

Slik spiser norgesmesteren i bodyfitness

(COPYRIGHT: www.kriweb.no)

Vi vil ha sunn hurtigmat – I 2013 blir det enda mer trendy med fullkorn og fiber

Blir dette de største helsetrendene i 2013?

Ha en fin fredag, snart helg! 😀

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg