Portrettbilder tatt av fotograf Rasmus Kongsøre og en liten “teaser”

Før jul nevnte jeg noe om at jeg hadde fått tilbud om noe gøy, noe jeg kan si litt mer om nå. Jeg har nemlig blitt intervjuet av en journalist (superflinke og kjempehyggelige Mari Lund Wictorsen) fra magasinet “Det Nye” i forbindelse med temaet “kosthold”. Vi var totalt tre jenter som ble intervjuet om måten vi spiser på: En veganer, en som spiser “supermat”, og jeg skulle representere “sukkerfritt kosthold”. Men hva jeg sa og mente kan jeg selvfølgelig ikke si noe mer om.

Så i et av de kommende numrene av “Det Nye” vil antakeligvis denne artikkelen dukke opp, tro meg, jeg skal si ifra… hehe!

Uansett, jeg fikk tilsendt (mast meg til) noen av bildene som superflinke fotograf Rasmus Kongsøre tok i 2.etasje på “Kolonihaven” på Frogner.

Det er sånne bilder som virkelig skiller de proffe fra de “vanlige”. Han har blant annet fotografert masse for det norske skilandslaget.

Sjekk ut hjemmesiden til fotografen her.

 

En annen ting som også er gøy. Samme dag som disse bildene ble tatt skulle vi også ta nye byline-bilder på jobb. Fotograf 1 skrøt av at jeg hadde så fin hud og fotograf 2 skrøt av at jeg hadde så fint hår. GØY! (Jeg fra mitt ståsted liker jo å tro at dette skyldes et sunt kosthold med rene råvarer… Høhøhø..) Uansett, vær takknemlig for positive kommentarer og plukk dem frem igjen en gang du måtte ha en dårlig dag.

Min oppfordring: Gi hverandre komplimenter i hverdagen, både kjente og ukjente. Det er så lite som skal samtidig som det gir så mye. Tommel opp for masse positiv energi!!! 🙂

– Silje Bjørnstad – 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg