Pizza med ananas og tredemølle-test

 

Egentlig hadde jeg en treningsdate med ei venninne i dag, men da hun dessverre har blitt syk blir det besøket utsatt. Så da ble det en tur til Condiz for litt styrketrening, mens jeg i kveld har testet ut den nye tredemølla til mamma her hjemme. Det som før var 100% TV-stue er sakte, men sikkert blitt mer til en “trenings-TV-stue”, noe jeg kan like! 😀 

Løpe litt i kombinasjon med TV-titting hjemme i stua = Helt greit!” 😀

Dermed ble det 5 km med litt intervalløping og jeg ble i hvertfall varm nok…


“Svett-i-trynet-og-i-endorfin-rus”

Også har jeg helt pizzadilla for tiden, så da ble det pizza til middag i dag (igjen…;)) Og ja, det er ananas på pizzaen. Jeg har inntrykk av at det liksom ikke “det er det samme for meg om det er ananas på pizza” slik som det kanskje er med mange andre pizzaingredienser. Enten så ELSKER man ananas på pizza, eller så bare HATER man det. Jeg er definitivt en av de som digger ananas på pizza. Særlig fersk ananas.

Ey, forresten, et tips da du skal kjøpe ananas. For å se om den er moden og søt skal du ta tak i en av bladene på toppen og sjekke om det løsner lett av seg selv. Hvis ja, så er den moden og søt på smak.  

Ergo, de ananasene som ser “styggest” ut er faktisk de som er best! Så velg heller en som ser mørkebrun og litt rusten i bladene fremfor en nesten grønnfarget med mørkegrønne blader som står rett til værs. 

Og oppskriften på sunn sjokolademousse blir publisert i løpet av morgen formiddag.

Ha en herlig onsdagskveld! 😀 

 

(jeg driver forresten og leker meg med nytt bloggdesign, men det er ikke 100% enda, så ha tålmodighet…;))

– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg