Slik går det når man flytter sammen med en personlig trener

Allright, se hva jeg har flyttet sammen med:

“Floorpress” 

“Foroverbøyd roing med hantler” (jeg trillet jo rundt av latterkrampe da Fredrik først stilte seg i denne posisjonen, men jeg fikk vite det var for å hvile hodet samtidig som han kan trene begge armer samtidig, sammenlignet med for eksempel en-arms-foroverbøyd-roing som mange utfører ved å ha det ene beinet på en benk og det andre ned på gulvet.)


I stua har det nemlig kommet en bitteliten “styrkeavdeling” i form av hantler (2×12 kg, 2×20 kg, 2×30) og en søt liten kettlebell (6 kg)…

Når en treningsglad ernæringsfysiolog-journalist-energibombe har flyttet sammen med en treningsglad-ernæringsfysiolog-personlig-trener så kan det fort bli en liten treningsrunde her på kveldene med både kroppsvektøvelser, slyngetrening, leking med chins/pullups i Iron Gym-apparatet og artige utfall-varianter over gulvet, lenge leve trenings-kreativiteten! I løpet av våren og sommeren blir det nok mer treningstips og treningsinspirasjon fra oss begge!

Ha en sprek onsdag! 🙂

– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

2 kommentarer
    1. Moro å ha noen å trene med! særlig en med masse kunnskap og!
      Ha en sprek onsdag selv! Jeg gleder meg til teknikkurs i kveld 🙂 Langrenn.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg