Video: 10-chins-innen-februar-FAIL….

Målet om å klare 10 chins innenn februar gikk til helvette så nå er jeg irritert. :p
Ble ny pers med 9 stk da hvertfall…. Skulle så gjerne ha klart tosifra innen måneden var over, men da tar jeg det i mars! 😉
Så her er kveldens underholdning, jeg lovte jo film uansett hvordan forsøket ble:  
video:img57981
(Jeg hadde ikke varmet opp eller gjort noe spesielt før jeg testa, så litt vinglete her og der…  Og selv om hodet ville så gjerne så ville ikke kroppen være med på den siste gitt… Fuck!)
Anyway, gjelder å se det positive i det negative: 0 i november og 9 nå. 🙂
– Silje Bjørnstad – 

{tekst}

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

6 kommentarer
    1. 9,5 er fortsatt ikke 10! hehe, men ja, gøy å klare noen uansett, er faktisk ikke mange jenter som kan “skryte” av å klare 1 en gang, så 5 stk er også knallbra!! 😀

    2. Dæven! Har knapt sett en jente som har tatt chins. Dette var helt rått!! Well done. Stå på med treninga og alt det andre. 🙂

    3. Det er flotters! 🙂 Jeg så også at du trener markløft. Du må ha gode gener for styrketrening. Kjørte jo serier med bra vekt på “sumomarken”. Kjører du knebøy i tillegg? 🙂 PS. Flott og gjennomført blogg 🙂 Stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg