Film fra dagens trening: Chins-moro – chins med ekstra vekt

I dag har vært en knalldag på treningsfronten. Først klarer jeg ny pers i benkpress (det jeg faila på forrige uke), og bare for å være sikker på at det er godkjent så gjør jeg det to ganger… Hehe.

Deretter prøver jeg med på chins med ekstra vekt. Dette har jeg ikke forsøkt før så jeg hadde egentlig ikke peiling på hvor mye jeg ville klare.

Derfor begynte man pent og pyntelig med 5 kg ekstra:

video:img6407
“Lett”…. Hehe.

Så 7,5 kg ekstra:

video:img6409

Og deretter 10 kg ekstra (haka ER over = godkjent!:) ):

video:img6410

Og jeg kunne jo bare latt som ingenting og sagt at jeg ikke hadde brydd meg om det:

“Frøken Uskyldig”:

Men med så mye energi i kroppen og god treningsdag er det obligatorisk med “strekke-ut-armer-energikick-bilde”:

Ha en energirik og deilig påskeferie videre! 😀

– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg