Intervalløkt og hjemmelaget proteinbrownie før klokka var blitt 11

God morgen og god skjærtorsdag:D

Kroppen min skjønner tydeligvis ikke forskjellen på feriemodus og hverdagsmodus for den siste uka har  jeg vært lys våken mellom sju og halv åtte hver eneste morgen selv om jeg egentlig kan sove så lenge jeg vil. 

Men på en annen side så er det jo ganske så digg å stå opp, hvertfall når energilagrene holder på å sprenge, sola skinner og man bare kan gjøre akkurat det man har lyst til. 😀

“svettis”

Jeg er hjemme i skogen en tur (LES: Flisa/Åsnes/Solør) og her er det tredemølle i huset, noe som jeg setter stor pris på. Før klokka var ni hadde jeg inntatt en kongefrokost bestående av “banan-pannekake-lapper med bær”……

….og før klokka var 11 i dag og hjemmelaget protein-brownie til restitusjonsmåltid:

 

Jeg sier bare MMMMM-MMMMM!! Oppskrift kommer senere i dag! 🙂

Ha en flott torsdag og nyt påskeferien! 

– Silje Bjørnstad – 

 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg