Hei ny pers: markløft 90 kg

video:img6606
(Ja, jeg skriker som en mann på slutten der, men det er bare fordi jeg er happy. Og jeg er også klar over at ryggen ikke er den beste!!!;) )
Makan til ustrukturert trening den siste uka, men herlighet hvor mye energi jeg har hatt. Og det viste seg når jeg tok en treningsøkt nummer 2 klokka 21-22 i kveld og bare bestemte meg for å ta ny pers i markløft: 90 kg (KV: 52,5) . Jeg SKAL klare tresifra før sommeren… :p 
Så litt internt:
Mamma, denne her er til deg: “obligatorisk spenne-armer-og-strekke-de-ut-i-siden-happy-face-pågrunnav-ny-pers-bilde”
Nå har jeg nettopp skrevet treningsprogrammet for neste uke… Jeg skal prøve å holde meg til det… Men med like mye energi som en duracellkanin kombinert med et sabla godt humør, ja, så er det vanskelig å ikke presse seg litt. Hehe 😀 
Også bare noen bilder fra kveldstreningen sammen med to av gutta jeg har trent sammen med den siste uka. Vi har hatt det så sykt gøy på trening og i påskeferien! 😀

Viktig med litt underholdning mellom øktene også… 😀


HAHAHA!! “Medium, minst, størst”.
– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg