Jobb, trening, fitnessbilder og KAKETRYKK

Det er jobbedag i dag også for min del, her er noen av helgens godbiter fra Side2:

Hvem ble best i bikini? Fitness-debutantene viste frem sine resultater av hard trening og måneder med streng diett.

(Copyright: Fitnessbloggen.no)

Like mye næring som hjemmelaget

(Copyright: Mediehuset Nettavisen)

– Skjønner ikke helg hva jeg har gjort. Sisteplass rett inn på førsteplass.

I går hadde jeg totalt treningsfri og etter jobb var jeg i bursdagsselskap der det ble servert både middag og kaker (og himmelsk god hjemmelaget sjokolademousse….). Og ikke vet jeg om det er “kaketrykk”/”dessert-trykk” eller hva det er som gjør at jeg bobler over av energi her jeg sitter på jobb, men en ting er sikkert: Kroppen er rimelig klar for trening, så etter jobb er det rett til Elixia!!!! 😉

Ha en flott søndag!

– Silje Bjørnstad


FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg