Mulighet for kostveiledning på Flisa/i Solør

Hele neste uke vil jeg være hjemme i Åsnes kommune/Solør da jeg har et par avtaler angående kostveiledningstimer. Men hvis det er noen andre fra distriktet som er interesserte i å snakke med en ernæringsfysiolog så har jeg muligheten til å få til dette. Send meg en mail eller ring meg på mobil hvis du ønsker å vite mer eller har noen flere spørsmål så tar vi det derfra:
[email protected]
 eller tlf: 41 63 19 17

 

 

Her er bare noe av det en ernæringsfysiolog kan hjelpe deg med:

* Kosthold ved ulike allergier og matintoleranse

* Kosthold til gravide og ammede

* Kostholdsforedrag

* Næringsinnhold i mat

* Næringsbergening i måltider/oppskrifter/matvarer

* Kosthold til barn og unge

* Kostold til eldre (både hjemmebeboere og pasienter på sykehjem/eldrehjem)

* Kosthold til kreftpasienter

* Kosthold ved livstilssykdommer: Diabetes type 2, overvekt og fedme, hjerte-og-karsykdom, hypertensjon

* Kosthold og kantinemeny på jobben

* Vegetarianere

* Trenddietter

* Ned/opp i vekt

* Tips til sunne mellommåltider

* Sunnere livsstil

Etc etc etc etc etc 😉

Minner også om dette tilbudet:

Kostanalyse – bestill innen 30.juni og få kostanalyse til halv pris: 250 ,-

Les mer om dette her.

– Silje Bjørnstad –

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg