Aktiv på Instagram

Den siste uka har det blitt en del Instagram-shots, og her er noen av godbitene:

1) Jeg “lånestjeler” t-skjorter av Fredrik til trening. 

2) Side2s nye maskot?

3) Fant en herlig litt-for-stor-joggebukse i retrostil hjemme tidligere i uka. Ingen grunn til å ikke vise frem skatten så jeg tok den likegjerne på meg til trening. 😀

4) Jeg og Lexie på topptur

5) Flisa bru kl 00.00

6) Fredrik på styrkeløftstevne. Knallsterke resultater blir feiret med is. 

7) På vei hjem i solsteiken

8) Jeg fortsetter med min påbegynte trend om å ta markløft i “sexy sokker”. Denne gangen: sokker med XL-sløyfe

9) Fikk tilsendt en vareprøve-goodie-bag på jobb som blant annet inkluderte et minirivjern. 

10) I Sverige: fant en original innpakning av risgrøt. “Risgrøt-pakket-inn-som-XL-hundepølse-mmmmmm….”

11) Ut på tur 🙂

Apropos tur, nå skal jeg, mamma og Lexie ut på (forhåpentligvis) to toppturer før det blir altfor varmt. Sola skinner og det er så godt som skyfri himmel! Deilig!
Ha en herlig onsdag 🙂

– Silje Bjørnstad –  

FØLG MEG PÅ INSTAGRAM HER.

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

2 kommentarer
    1. hahaha…. her leste jeg : Fant en herlig litt-for-stor-joggebukse i retrostil hjemme tidligere i uka. Ingen grunn til å vise frem skatten så jeg tok den likegjerne på meg til trening. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg