Film: ny pers – 9 pullups


Fant ut at jeg skulle teste pullups-formen i dag, noe som resulterte i akkurat 9 pullups (jada, haka er over på den siste!;) ) Det betyr 1 mer enn forrige pers på 8 – så det er i alle fall noe fremgang. :p

video:9pullups

Og da blir denne frøkna HAPPY! 😀 *smart traing pays off*

Nå ser jeg frem til den dagen jeg klarer tosifra og 10 pullups (overhåndsgrep)! Jeg har jo tatt 10 chins (underhåndsgrep) fra før, men konsentrerer meg nå mest om pullups for å klare tosifra der også. 😉

Ellers så ble det 5×5 knebøy, hip-thrust og pyramidesett i bulgarsk utfall på dagens økt. 

Etter trening var jeg fortsatt i endorfinrus med masse energi i kroppen så da ble det liten joggetur i en Fysak-løype:

En herlig start på helgen for min del! 😀

♥ GOD FREDAG OG GOD HELG 

– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg