Fra Instagram: #Bilferie i Norge

1) Herlig fjellgeit i herlig liggeposisjon, “chiller`n her jeg”. 😀

2) “Original, norsk budeie ledig for 250 spenn”

3) Mange artige dyr man kan møte i fjellet. 

4) Jeg og Fredrik på sightseeing på natta. Det ene minuttet er man LYS VÅKEN, mens i neste: Zzzzz… (Bra det var Fredrik som kjørte.;p )

5) Den beste biffsandwichen jeg har spist noensinne. Jeg nøt herligheten på Matbørsen i Bergen.

6) På trening hos Vektertorget i Bergen.

7) Jeg og Fredrik kjører knebøyduo.

8) “Freia Melkesjokolade”

9) Utsikt over vakre Stryn og på vei til Sogndal.

10) “Do them pullups!” – på ferie gjelder det å benytte seg av de mulighetene man har og her henger jeg i en takbjelke på en hytte vi leide for en natt i Geiranger.

11) Utsikt over Geiranger.

12) På spissen på utsiktspunktet “Løsta” i Geiranger.


13) “Mini-topptur” til utsiktspunktet Sukkertoppen i Ålesund.

14) “Bilmat” – Ben&Jerry`s Cookie Dough (beste isen som finnes!)

15) Markløfttrening <3

16) Topptur til Høgronden – nydelig vær og helt fantastisk flott natur! 🙂

 

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg