Dagens middag, dessert og MyoProtein

Nok en jobbdag over og siden solen dukker frem så vurderer jeg å ta dagens treningsøkt utendørs. Det blir nok en tur opp til Grefsenkollen i alle fall 🙂

Dagens middag (og morgendagens lunsj;) :

Karbonadedeig med rødløk og paprika sammen med en boks hermetiske tomater (med oregano og hvitløk), kokt brokkoli, mais og agurk samt shirataki-fettuccini.

Sunt, næringsrikt og smakfullt! 

Så har jeg jo alltid dessert etter middag og her er dagens “dessertgodbit”:

Questbar med sjokolade&peanøttsmør-smak – YUM! 😀

Ja, så var jeg jo og hentet pakke fra MyRevolution i går:

MyoProteinpulveret kan virkelig anbefales – det smaker så godt! Gleder meg til jeg skal eksperimentere litt med dette i matlagingen fremover. Ellers så hadde jeg også bestilt en pakke Sukrin Gold (det vil si, den var inkludert i en sånn tilbudspakke) pluss et par proteinbarer.

Etter åtte timers skrive-og-skrivepult-jobbing er denne kroppen klar for frisk luft og fysisk aktivtet! 😀 Ha en finfin tirsdag 🙂

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg