Dagens jobbings og trening samt tips til superenkel og DIGG fiskemiddag

Blid og fornøyd og SVETT frøken er ferdig med dagens treningsøkt:

Det var så varmt inne på Fitness Xpress i dag, men jeg kom i mål med dagens treningsplan som blant annet bestod av markløft 85x3x3 (deloading phase uke 3 – jobber sakte, men sikkert mot det magiske tresifra tallet i sommer)

Også over til dagens middag: Ovnsbakt sennepsmarinert laks på en seng av norske jordbær. (Det hørtes fint og flott ut det!!) 

Men det var akkurat det det var også – intet mer og intet mindre:

 

 

Det er mulig det ser stusselig ut, men har dere forsøkt jordbær i middagslagingen? Det er faktisk utrolig deilig og de søte, norske jordbærene passet hvert fall veldig godt sammen med denne sennepsmarinerte laksebiten. 

 

Laksen var ferdigmarinert (kjøpt på REMA1000) – dette er virkelig noe jeg kan anbefale å teste ut. Denne er så god!! (Og det kommer fra hu som ikke engang spiste fisk for bare ett snaut år tilbake…;))

 

Forresten, må bare nevne en arbeidsoppgave på jobb i dag hvor jeg får brukt både ernæringsfysiolog- og journalistutdannelsen:

Smakstesting og vurdering av nytt produkt – “Vann Pluss”.

Mer om produktet og hva ernæringsfysiologen mener om dette (altså MEG :D) blir publisert senere i uka – jeg skal selvfølgelig legge ut link.

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg