@siljebjornstad87

Her er et utvalg fra det siste som har skjedd på Instagramfronten for min del 🙂

1) Jordbær og vaniljekesam – ALLTID GODT! 🙂
2) “Protein-smoothie-is”
3) Tur til Grefsenkollen
4″Do them pullups!” – greit å kunne dingle itt i dørkarmen. 

5) Jobbmat: Cottage cheese med eplebiter og kanel
6) Lexie 
7) Smaksprøver fra Vann Pluss
8) Fra søndagens tur til Hovedøya

9) Flere bilder fra “kroppsgrilling” på Hovedøya
10) Ute på sak i forbindelse med jobb og blir servert en sinnsyk digg smoothiedrikk med jordbærsmak – TAKK CAMILLA!! 😀
11) Utsikt over Oslo
12) Jeg har ubevisst tatt på meg turkis topp, gul shorts og rosa nikesko og tok meg en tur langs Akerselva som en joggedansende fargeklatt. (Hørte på Blurred Lines – da kommer det automatisk inn “dansemoves” i denne kroppen!

FØLG MEG PÅ INSTAGRAM HER.

Ellers er det jobb og kveldstrening som står på planen her. Jeg var ute på sak på mandag og intervjuet to flotte jenter som driver med styrkeløft – ble veldig fornøyd med saken og tror artikkelen blir publisert i ettermiddag/kveld. VERDT Å LESE – jeg linker selvfølgelig til saken herfra!:) 

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg