Deload week og mandagsbiff

Jeg er inne i femte og siste “deload week” av 5×5-program med markløft og knebøy. Så neste uke blir det makstest og jeg GLEDER meg til å sjekke formen.

Gårsdagens “SETT-DEG-BARE”-bilde:

 

3x3x62,5kg i knebøy (med godkjent dybde selvfølgelig).

 

Middagen i går ble inntatt på Nygård Steakhouse i Oslo sentrum:

 

200 grams indrefilet med pannestekte potetskiver, ferske grønnsaker og bearnaisesaus – og dette var virkelig mat med gode råvarer og fantastisk kvalitet! NAM! 😀 

Ellers? Jobbings – all week long (inkludert helg).

 

– Silje Bjørnstad –

2 kommentarer
    1. Gud bedre for en bra blogg!! Jeg har sitti å lest gjennom bloggen din i 2 timer nå, og finni så utrolig mye tips og oppskrifter på sunn og god mat! Dæven du kan utrolig mye! Jeg har hvertfall fått masse inspirasjon, og en utrolig lang handleliste! Dette var utrolig lærerikt og noe helt anna en å lese seg grønn på rosablogger:P YOU GO GIRL! Jeg kommer hvertfall til å henge mye på bloggen din framover!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg