Mary-Kate & Ashley Olsen – Bik Bok

Foto & copyright: Silje Bjørnstad

I forbindelse med lanseringen av sin Bik Bok-kleskolleksjon så hadde Mary-Kate og Ashley Olsen tatt turen til Oslo. På Bik Bok`s “Flagship”-butikk var det derfor stor spenning blant både motejournalister og kunder når de to søstrene meldte sin ankomst. 

Jeg var med som fotograf for min kollega på Side2 – Nettavisen så da fikk jeg jammen et glimt av de populære søstrene jeg også. En helt grei ettermiddag på jobb med andre ord. 

(Også er det alltid kjekt å gå forbi endeløse køer og inn en egen presseinngang når man er på slike oppdrag…. ;))

 Moteansvarlig og min kollega, Ida B. Klokk, var så heldig å få et intervju med Olsen-søstrene tidligere på dagen, les saken her:

– Vår stil er veldig like deres

Og her er saken fra i ettermiddag:

– Jeg ble ikke overrasket

Sjekk også ut bryllupsbloggen til flinke Ida B. Klokk her:

Side2bryllup.blogg.no

Hun skal gifte seg i løpet av neste år og frem til den tid blogger hun om forberedelsene, utfordringer, motetips, brudekjoler og alt annet som hører med. 

– Silje Bjørnstad – 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg