“Harrytassene” i “Harryland”

Jeg og Fredrik tok turen over til det store utland i dag: Nordby Shoppingcenter i Sverige. 

Som vanlig er vi flinke til å underholde oss selv:

Siden jeg ikke har noen biceps-kul å briefe med så poserer jeg i kjent stil med uskyldig blikk kombinert med et søtt smil med capsen til Fredrik(!) på hodet, bare for anledningen. Skal man til Harryland må man jo tilpasse seg stilmessig:

(Til de som ikke kjenner meg: POSITIV ENERGI, HUMOR og SELVIRONI er tre viktige ingredienser i min hverdag 😉 )

Uansett, her er “dagens svenskekupp”:

X antall kilo oppmalt ku (også kalt karbonadedeig), bringebær, roastbiff, Fun Light saft, masse fancy drikke både med og uten sukker og koffein, kaffe, krydder og de obligatoriske X-large-pakkene med toalettruller, tøymøkner i KING SIZE og selvfølgelig:

Proteinbarer/godis for Silje. 😀

Fant også tre nye utgaver av Red Bull: “Blue”, “Silver” og “Red” Edition. Alltid gøy å smake på nye ting. 🙂

Håper alle har en herlig start på en nye uke, jeg kan i alle fall ikke klage når uka starter med strålende solskinn, og en fryser og et kjøleskap fullstappet med masse digg. 

Ha en flott kveld videre 🙂

– Silje Bjørnstad – 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg