Jobb både her og der

Etter noen fridager midt i uka så er det tilbake til jobbtilværelsen på fredag/lørdag da jeg faktisk skal være møtekoordinator/organisator for et TV-produksjonsselskap. Det blir jobb fra 9 om morgenen til 21 om kvelden og opp igjen klokka 02.00-03.00 natt til lørdag for å jobbe enda noen timer. Deretter så skal jeg rett på helgevakt for Side2 som begynner klokka 9 lørdagsmorgenen, så jeg har en følelse av at det kommer til å gå en del kaffe de dagene der. 

Jeg jobber på Side2 søndag og hele neste uke også, mens jeg i tillegg blant annet skal til Høgskolen for å være sensor/veileder til et arbeidskrav for 3.års bachelorstudenter. Temaet er pressemeldinger så da håper jeg at jeg kan bidra med mine erfaringer og tips når det gjelder blant annet språk, font, oppsett, og bruk av logo og layout (kanskje ikke noe som man automatisk tenker over, men faktisk så er visuelle virkemideler ganske så viktig i pressemeldinger og nyhetsbrev for at journalisten/mottakeren skal fatte interesse). Jeg har også sagt ja til et intervju angående studenter og kosthold, mer om det da den saken er publisert, pluss at jeg har en særdeles viktig avtale på fredag som også kan utdypes ved en annen anledning 😉

Og midt oppi alt det andre så roer jeg ned med å skrive på andre ting, blant annet kostholdsartikler for Treningsforum. Ny artikkel er ute nå:

Her er kosematen du kan unne deg

Så hvis noen lurer på hva jeg gjør i tillegg til å spise, trene og blogge (for det hørtes kjedelig ut) så fikk dere svaret der 😉

Samtidig vil jeg minne om Facebook-siden min hvor det støtt og stadig dukker opp forskjellige tilbud, kostholdtips, oppskrifter og så videre:

Trykk her for å like.

I kveld skal jeg og to venninner lage ny vegetarmiddag, ha en herlig onsdag!

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg