I n S t A g R a M

Her er siste Instagram-shots fra denne kanten:

1) “Mornings squat wakes me up!” 🙂

2) Ny Nutrilettbar med blåbær og stevia… Har ikke smakt den, men er skeptisk.. :p

3) Jeg blir aldri lei lompepizza! (Og best er det når pizzaen består av sånn cirka 95 prosent pizzafyll og 5 prosent bunn. ;D )

4) Test av yoghurtprodukter på Side2. Les sak her. 

5) Nidar sendte vareprøver på sine nye produkter for høsten. Yummy!

6) Verdens beste kjæreste og samboer fylte år forrige uke. 🙂

7) Jeg satte i gang smakstest av nye produkter på jobb – artikkel og resultat blir publisert på Side2.no og Nettavisen.no i morgen.

8) Samling av de beste hundebildene på mobilen. 


9) Lakselørdag! Ovnsbakt lakt i fløtesaus, gulrot, rødløk og purreløk. 

10) Hjemmelaget proteinbarer. 

11) Den søte hundetassen Hugo som jeg passet nå på søndag

12) “Ok” – Hugo kom å la seg mellom beina mine og slokna. Haha!

Følg meg på Instagram her. 

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg