Gresk yoghurt

Denne høsten har både Tine og Synnøve Finden lansert nye yoghurttyper i form av “gresk yoghurt”. 

Jeg har smakt på varianter fra begge og ble veldig positivt overrasket!

Selv har jeg aldri hatt noen stor cravings for yoghurt, men flere av de greske yoghurtene er jo utrolig gode!

I tillegg inneholder de mindre sukker og mer proteiner sammenlignet med vanlige yoghurter.

Det skal sies at jeg ikke ble noen stor fan av “naturell gresk yoghurt” fra verken Synnøve Finden eller Tine, men disse her var helt herlige:

Go`Morgen gresk type Fersken, Go`Morgen gresk type Skogsbær, Synnøve Finden Gresk yoghurt jordbær (MIN FAVORITT), Synnøve Finden Honning og pekannøtter.

Det finnes også noen andre “gresk yoghurt”-varianter de ulike yoghurtseriene, men de har jeg ikke smakt på ennå.

Les mer om gresk yoghurt fra Synnøve Finden her.

Og ler mer om gresk yoghurt fra Tine her. 

Uansett, gresk yoghurt er absolutt et godkjent mellommåltid og tilsett gjerne noen noen ekstra biter av fersk frukt oppi også.

Jeg opplever i alle fall dette som et ganske greit påfyll-alternativ som smaker godt og som man blir mett av! 🙂

– Silje Bjørnstad – 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg