Vegetartaco med soyaprotein-kryddermiks

 

I dag har jeg hatt en helt fantastisk kveld med herlig tacomiddag sammen med noen av de beste vennene i verden. Jeg har ledd så jeg har vondt i magen 😀

Man tilbake til middagen, vi hadde taco, både vegetar og med kyllingkjøttdeig. Jeg droppet kjøttet denne kvelden og gikk for vegetarvarianten med følgende kryddermiks:

Næringsinnhold per 100 gram:
39 gram protein 
22 gram karbohydrat
3 gram fett 

Denne krydderposen blandes sammen med 1 boks hermetiske tomater og litt vann og vips, så har man erstatning for kjøttfyllet i tacoskjellet! Jeg synes i alle fall at den var kjempegod!

Absolutt verdt å teste ut fordi som ønsker å kutte ned på kjøttinntaket eller rett og slett bare vil ha litt variasjon i tacomiddagene sine. 

Namnamnamnam! 😀 

 

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg