Lesesøndag

Jeg er hjemme på Finnskogen en liten snartur og har vært her en natt, men drar tilbake igjen til Oslo i kveld. 

Mens jeg er her nyter jeg skogsturer, hundekos og avslapping på sofaen med diverse ukeblader. Det skal sies at jeg liker best å lese litt mer “ordentlige” bøker (med mer kvalitativt innhold) relatert til kosthold og ernæring, men av og til er det greit med litt “lettere” oppsett av informasjon;)

Det er liten tvil om at det er MYE i mediene som er lite nyansert og som man må være kritisk til, men noen artikler er bedre og mer holdbare enn andre. 

Så her er noe av det jeg har kommet over i løpet av formiddagen som jeg kan si meg enig i:

Nå er det hjemmekontor med besvarelse på mail og planlegging av neste uke som står for tur før det blir kinamat senere før jeg tar turen tilbake til hovedstaden senere i kveld.

Til uka skal jeg blant annet ta en jobbrelatert tur til Stockholm. 🙂

Ha en herlig søndag! 🙂

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg