Naturlig supermat

Jeg har skrevet en ny artikkel for Treningsforum.no som forteller om 12 matvarer som du bør inkludere i kostholdet ditt. Dette innebærer for eksempel quinoa, kikerter og linser, egg, fisk, nøtter og havregryn.

Les hele artikkelen her: Naturlig supermat du bør spise mer av

Selv har jeg vært på Side2 i dag der jeg blant annet har hatt en smakstest på utvalgte soyaprodukter som er alternativer til lignende produkter i kategorien melk- og meieriprodukter. Den blir nok publisert i løpet av kvelden eller morgen, jeg skal selvfølgelig linke til den når den er ute. 🙂

Ellers så ble det en god treningsøkt etter jobb i dag og nå skal det lages pizza til middag. 😀

Ønsker alle en god kveld med masse positiv energi! 😀 Jeg er hvert fall i endorfinrus etter en herlig dag på jobb og på trening. 

😀 😀 😀

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg