Instagram-update

God fredda`! 😀

Her er siste nytt på I N S T A G R æ æ æ æ M fra denne kanten:

1) Når man har vært ute å reist med fly, åpner kofferten sin og ser at det er noe i toalettmappa som ikke har vært ordentlig lukket…. DEN følelsen.

2) Takk til Stabburet og Toro for produktprøver! 😀

3) Ufrivillig kjæledyr til meg og Fredrik. Denne rakkeren hadde kommet seg inn gjennom soveromsvinduet og satt fornøyd i vinduskarmen før den ble fraktet med en dårlig versjon “papirfly” (eeey, ordspill! 😀 ) og tilbake ut i naturen (LES: hagen her vi bor).

4) “Sitt!” <3 Knebøy


5) 1.oktober og Fjordland er i full gang med å ønske god jul….

6) Ute på tur med verdens beste firbeinte skapning 😀

7) “Rush hour” på Flisa. Eventuelt kø på grunn av veibygging… 😉

8) To kosesyke vesener som slapper av


9) Da jeg var en snartur hjemme tidligere i måneden fant jeg dette barnebildet av meg selv og tenkte bare “Hockeysveis sa du? Oh my…” Fint at mamma forsøkte å gjøre meg mer feminin ved å putte meg i en blomstereng da. 

10) Fredrik har fått ny pakke fra Norkost! 😀 😀 😀 *O lykke*

11) Blid og fornøyd energifrøken på hyttetur

12) Ganske så sent på kvelden møtte jeg plutselig verdens herligste Thomas og jeg ble så overrasket at jeg ikke klarte å slutte å le. “Hva pokker gjør DU her liksom?” “Jeg, hva gjør DU her?!” Hahaha. “Its a small world after all” 

Nå er vi snart midt i oktober allerede og før vi vet ordet av det er det jul. Men før den tid så er det så mye bra som venter med både bursdagsfeiring (min egen tilfeldigvis;)), tur til Stavanger, SPA-helg og ikke minst alt det andre som man ikke vet om enda. Hah. 

Nu skal jeg straks hente Fredrik på jobb før vi begge tar en treningsøkt (min andre for dagen) i lokalene til Oslo Styrkeløfteklubb (som dessuten leter febrilsk etter nye lokaler!!! LES MER HER:  OSLO STYRKELØFTEKLUBB KASTES PÅ GATA. Hvis noen vet om noe ledig eller har noen tips så er det bare å si ifra!:) )

Nyt høsten og sett pris på de vakre årstidene vi har her i landet, god helg. 🙂

– Silje Bjørnstad – 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg