Fredag

F R E D A G!

Jeg har nettopp hivd i meg en deilig lunsj etter en kjapp treningsøkt der det blant annet ble 5x5x40 (begynner pent) med frontbøy av alle ting!… Det er viktig med variasjon og det er vel et omtrent et halvt år siden sist jeg lekte meg med denne øvelsen så jeg er spent på hvordan låra mine er i morgen.

Men ja, MAAAAAT:

Salat bestående av linser, squash, paprika, isbergsalat, revet ost og ristede cashewnøtter. YUM!

Dagens første dessert er også inntatt – “Smoothie”:

Lettmelk + fryste jordbær + fryste bringebær + søtningsmiddel i en blender og voilá:

Ellers så blir det ettermiddagsjobbing før jeg og ei venninne skal på kino å se filmen “The Hunger Games: Catching Fire”. Jeg synes den første filmen egentlig var relativt bra, så håper forventningene innfrit  store til nummer to.

Forresten, sjekk gjerne ut noen av sakene jeg har skrevet i løpet av denne uka:

Dette er de vanligste treningsfeilene

Anbefaler å spise slik man gjorde på 70-tallet

Ha en fin dag og god helg!

– Silje Bjørnstad – 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg