RumbleRoller-lørdag

Min lørdagskveld bestod av date med “Rumble Roller”, deilig lørdagsmiddag med enda bedre dessert og pannekaketårn.

Det vil altså si egenmassasje med “Rumble Roller”:


Ja, de første gangene er P A I N, men nå er jeg faktisk blitt avhengig av den lille rullen med “pigger” – særlig før jeg begynner treningsøkten, rett og slett i håp om å “forberede og myke opp kroppen” samt løse opp eventuelle spente og ømme muskler. 

(Kremt, sminkefri lørdag og hestehale er et must når man ikke trenger å bevege seg utendørs)

Rullinga tok jeg “i etapper” mens jeg stekte pannekaker:

Ferdiglaget frokost og lunsj kvelden før = sove 10-20 minutter ekstra morgenen etter. (Viktig å spare alle minutter som kan spares på morgenen, slik at jeg kan sove noen minutter lenger hvis jeg må på jobb eller lignende. ♥ Zzzzzzzz ♥)

Tilbake til matpraten:

Fylt paprika:
Fyllet er laget av karbonadedeig, rødløk, squash, mais og tomatsaus + ketchup. Skjær av toppen på en paprika og legg i fyllet, topp det hele med masse ost og eventuelt litt oreganokrydder. Stekes i ovnen på cirka 200 grader i 10-14 minutter. 

Dessert:
Vaniljekesam med banan, hakkede valnøtter og Walden Farms kalorifrie sjokoladesaus.

Ja, det smaker like digg som det ser ut 😉

YUM!

Ha en herlig søndag videre – her er det jobbing noen timer til før det blir en etterlengtet trening med T U N G markløft ♥

– Silje Bjørnstad – 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg