Film: Here we go again

God mandag!
Her går det i etapper med blant annet jobbing, trening, artikkelskriving, matlaging og diverse. 🙂
Som jeg nevnte i forrige uke har jeg begynt med litt frontbøy igjen (sikkert over et halvt år siden sist), og her er ett av dagens sett:
45×5 (ja, jeg begynner pent):
video:frontby45x5
“Hold spennet i hele kroppen, press knærne ut, press hælene ned mot bakken, brystet frem, blikket opp og SETT DEG! wheeee” 😉

Apropos trening – her er Fredrik i gang med gårsdagens hjemmetrening hvor jeg er med som “ekstra vekt”:

Kreativt og underholdende for både deltakere og tilskuere…. ;p

Apropos trening nok en gang, les gjerne denne artikkelen jeg har skrevet med god hjelp av personlig trener Lars Erik Bakken fra Mykjemeir og personlig trener Charlotte Strømsholm fra Artesia Trening:
–  Kvinner kan fint trene som Tarzan og fortsatt se ut som Jane. 
Dette kan jentene lære av mannfolka når det gjelder styrketrening 

 

Også litt matprat på tampen:

Dagens lunsj/middag nummer 1 ble lompepizza, en med karbonadedeig og en med kokt skinke, sammen med blant annet MASSE ost <3 

 (og med no` grønt no ved siden av selvfølgelig, denne gangen squash)

Senere i kveld står faktisk heltstekt kalkunfilet på menyen. Mer om den fuglen senere 😉

Nå må jeg tilbake til jobb igjen, ha en herlig mandag!

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg