Test av sjokoladekalendere

God onsdag! 

I dag har det vært en relativ grei dag på jobb for å si det sånn, da en av arbeidsoppgavene var å teste noen av årets julekalendere – med sjokolade 😉

 

Resultatet av testen blir publisert på Side2 i løpet av kvelden, jeg skal legge ut link! 

Så må jeg bare skryte litt av denne boka: Værsågod spis – Delikate retter fra plankeriket

Denne kokeboka fikk jeg av mine herlige foreldre til burdagen min for noen uker tilbake og her det så mye godt og sunt som frister! I tillegg så inneholder boka flere tekster med forklaringer og tips til ulike matvarer, erstatninger man kan bruke hvis man for eksempel har en matallergi, et eget kapittel om diabetes og hjerte-kar-sykdom, mage-tarmplager og kost- og livsstilsråd. Her er det MYE bra og VIKTIG informasjon – og denne boka kommer til å bli brukt til mer enn bare å finne deilige vegetarretter. Her finner man oppskifter til forskjellige vegetarburgere, supper, sauser, dressinger, sunne kaker og desserter, pai, pizza, gratenger og så videre. 

 

Namnamnam, jeg gleder meg til å sette meg ned med denne og bare bli fylt opp med ny inspirasjon samt få friske opp litt matkunnskap.

Ha en fin onsdagskveld – snart helg! 😉

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg