Film: Tosifra pullups = CHECK! :D

I mars tidligere i år nådde jeg målet om å ta tosifra chin-ups (underhåndsgrep), mens jeg nå i november satte meg et mål om å klare ti (tosifra pullups) før jul etter noen måneders “null-pullups-trening”. Men etter noen uker med “Pullups-program” klarte jeg i går å ta ti stk (Prøvde på 11 når jeg først var i gang, dessverre var ikke hodet helt innstilt på det, så det får bli neste gang;) )
Uansett, her er underholdninga:
video:10pullups
“Kom-igjen-mase-sangen” er det Fredrik som står for. ;p 
Og ja, jeg har et lite gledesutbrudd i slutten av filmklippet….
Alltid gøy å nå målene sine og alltid gøy når kropp og hode samarbeider. 
Ooooog, oh, wait for it, wait for it – 
Obligatorisk HAPPYFACE-PERSE-BILDE:
😀
– Silje Bjørnstad – 

{tekst}

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg