Formiddagstrening, tacolunsj og julenøtter

God fredag! 😀

Som jeg skrev i går, her går det i “sove-frokost-trening-lunsj-jobbings”-rutine siden jeg jobber kveldsvakter denne uka.

Jeg rakk en liten treningsøkt i dag også med blant annet “floor press” og “chins”. 

Nå går jeg fra “pullups-trening” tilbake til “chins-trening” igjen, målet er selvfølgelig ny pers i øvelsen siden jeg knapt har trent chin-ups siden i vår. Så da satser jeg på 11-12 stk i løpet av de kommende ukene! 🙂

Denne herlige tacosalat-lunsjen kan absolutt anbefales forresten:

Tacokarbonadedeig + ananas + paprika + agurk + mais + ost + tacosaus + kesam <3

Og ja, selvfølgelig – “dagens dessert”: 

Proteinbar og kaffe <3 En perfekt kombinasjon. 

Også en liten artikkel fra jobb hvor jeg har skrevet om “julenøtter” som inneholder en liten “nøtte-oversikt”: Denne julesnacksen er ja-mat.

Ja, de inneholder mye kalorier og fett, men nøtter har også mange fordeler! 🙂 

Ha en herlig fredag og GOD HELG! 

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg