Film: Ny pers i knebøy og 100kg-hipthurst

video:kneboy775kg
JA! I dag fikk jeg en bekreftelse på at ting går i riktig retning når det gjelder knebøy. Selv om jeg faktisk er litt halvforkjøla og pottetett i nesa så var jeg fast bestemt på å teste knebøyformen i dag – jeg har jo vært innstilt på det hele uka.
Forsøket endte med 5 kilo pers med mer inne (totalt 77,5 kg) og siden august i år har jeg persa med 10 kilo mens jeg ligger på samme kroppsvekt. 
Er bare å beklage mine “mannestemme-utbrudd” på filmklippet, men jeg blir bare så glad… ;D 
Ny pers = Happyface-bilde:
Når jeg først var i gang med å teste litt på styrken, så prøvde jeg meg på 3settx8repx100 kilo på hipthurst også, noe som føltes veldig greit ut: 
video:hipthrust100kg

Hurra for en herlig kombinasjon av “pizza-trykk + julemat-trykk + julekake-trykk”. 😀 

“Uten mat og drikke, duger helten ikke”. 

I morgen er det lillejulaften, noe som betyr pynting av juletre og tradisjonell juleskinkemiddag på denne kanten. Jeg gleder meg allerede! 🙂

♥Julefølelse♥

– Silje Bjørnstad – 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg