Proteinguide – få oversikt over proteininnholdet i ulike matvarer

Jeg jobber kveldsvakter på Side2 denne uka (med unntak i morgen), og da er det den samme rytmen det går i: Ståopp – trening – jobb – sove.

Rakk litt sumomarkløft før jobb i dag, og jeg merker at teknikken og styrken blir bedre i denne øvelsen for hver gang nå. DET er en deilig følelse det. 🙂

Ellers så kan dere jo lese en ny artikkel jeg har skrevet for Treningsforum.no

PROTEINGUIDE – Maten som gir muskler

Er du vegetarianer anbefaler jeg også denne artikkelen:

Fullverdig protein i vegetarkost


Og ta selvfølgelig turen innom Side2.no når dere først er i gang for å se hva som er siste nytt innen mote, livsstil, helse, underholdning og trening. 😉

Ha en herlig tirsdag!

– Silje Bjørnstad –

 

 

7 kommentarer
    1. Har nå bladd meg gjennom bloggen din helt ned til nyttår 2012. Fasinert! Skjønner godt at du er på topplisten!
      og jeg som trodde jeg var noen lunde pen (men sammenlignet med deg! ikke sjanse. du er nydelig)… jaja. Kommer til å følge bloggen din! Du er virkelig inspirasjon=D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg