Film: trening med ny pers – 110kg trapbar

Tjohei og god fredag!! 😀
Her er litt treningsnytt fra denne fronten:
video:trapbar110
I går tok jeg ny pers i trapbar med 110 kg! 😀 
Og så ble det litt knebøy. Med blant annet 62,5kgx5:
video:kneby625kgx5

Og teknikktrening med sumomarkløft:

Og ikke minst, “årets prosjekt”: Ta 1 muscle up… Noe som føles helt håpløst ut akkurat nå. Men jeg er veldig gira og innstilt på at 1 dag så skal det gå det også! ;p

Ahm, jeg ekke sint, jeg er bare veldig fokusert….. You know, DÆTT FOCUS! ;p

Imens trener jeg med strikk samtidig som det svir i henda og at det kjennes milevis fra å i det hele tatt ha litt kontroll på teknikken. Blant annet så er jeg ute “og flakser” med armene, noe som ikke er gunstig da man skal holde armene så tett mulig inntil kroppen gjennom hele bevegelser. M-mmm… Men man må jo starte et sted!

Anyway, det er i alle fall gøy å ha noen mål med den dinglinga man driver med! 😉

GOD HELG!

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg