“Styrketrening for jenter” og “Sunnere og sterkere”

 

God lørdag!

En av fordelene med å jobbe som journalist er at man får tilsendt en hel del masse rart. Både ting som faktisk er interessant, men også duppeditter og dingsedangser som er mindre interessant. 

Men denne uka har jeg derimot blant annet fått tilsendt disse to bøkene fra Cappelen Damm:

“Styrketrening for jenter” skrevet av de to personlige trenerene Martin Norum og Benjamin Christensen. Samt “Sunnere og sterkere” som er skrevet av blogger Kristine Weber som har fokus på proteinrik og sunn mat. Denne boka har jeg ikke fått sett så mye i ennå, men da jeg har bladd igjennom den har jeg sett masse deilige oppskrifter som frister! Jeg skal intervjue Kristine Weber angående boka og hennes “kostholdsfilosofi” en gang i løpet av de neste ukene, mens denne uka intervjuet jeg Martin og Benjamin angående deres nye styrketrening-bok.

Les intervjuet på Side2.no her:

– Ikke sammenligne deg med gutta


(Foto: Silje Bjørnstad. Copyright: Mediehuset Nettavisen)

Nå skal jeg og Fredrik på “harrytur” til Sverige for å fylle opp både fryser og kjøkkenskap med karbonadedeig, bær, Fun Light saft, cottage cheese-varianter med smak, pålegg, kaffekapsler og diverse. 😉

Men først er det “lørdagsgrøt”:

Havregrøt med melk, kanel, søtning og bringebær <3

Ha en herlig helg folkens 🙂

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg