Instagram: Treningsglad matvrak

Her er en liten Instagram-oppdatering fra meg. Ehm, det er trening og mat det går i da for å si det sånn…. 😉

1) Silje ringer og bestiller pizza hvor pizzamannen spør om jeg er sikker på at jeg skal ha en STOR pizza for to personer. Ha ha ha! For Silje og Fredrik var det null problem å spise opp denne jumbopizzaen. 😉

2) Fått tilsendt nye bøker i forbindelse med jobb. 😀

3) TINE hadde prelanseringen av sin nye produktserie «14» med 7 ulike mellommåltider.  

4) Potetmos- og karbonadedeigform med ost <3

5) “If no one will play with you, just play with yourself”. So I went for some squat-fun then! 😉

6) Markløft-trening med trap-bar og sumo-markløft.

7) Handlevogna til meg og Fredrik i Sverige…… ;D

8) “Sett deg – reis deg – sett deg igjen”. Knebøy <3

Alle disse bildene fortjener samme bildetekst: Koooooser seg på trening med blant annet knebøy, sumomarkløft, chins og hipthrust. <3

Min Instagram-konto er siljebjornstad87 😉

Ha en herlig tirsdag! 😀

– Silje Bjørnstad –

2 kommentarer
    1. Må bare takke deg for at du blogger, og tipse deg om å ha et litt avansert passord på blogsoft 🙂 Min blogg ble hacket i går kveld, og det er ikke noe jeg unner noen! Heldigvis koste jeg meg med å lese blogger da min var nede 🙂
      Uansett, pass på å ha et litt avansert passord, ønsker ikke at bloggen din skal bli hacket<3 Vil ikke at en av inspirasjonskildene mine skal forsvinne!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg