Nye matprodukter i butikken

Hei!

Sjekk hva jeg jobbet med (blant annet) i går:

Jeg lagde en sak om produktnyheter som kommer i butikken i februar. ;D

LES HELE SAKEN: Her er årets matnyheter

Jeg synes det alltid er spennende å se og prøve nye ting, men det er ikke alltid alt som frister 😉

Noen av årets matnyheter er påleggssalater med yoghurt fra Mills, Grandiosa Helmax med ostebunn, ketchup søtet med stevia, perleost fra Synnøve Finden og Fun Light med kiwi/jordbær. 

Jeg kommer ikke til å prøve alle disse nyhetene, men gresk yoghurt med vanilje og Fun Light-safta kommer jeg nok til å prøve. Den nye mellommåltidsserien “14” fra TINE har jeg jo allerede smakt på, og ble positivt overrasket av enkelte varianter derfra.

Så blir det sikkert noe produktsmak-testing i forbindelse med jobb også 😉 Men ett av produktene jeg bare måtte stusse litt på er “Fjordland Havregrøt”. He he he, really? Havregrøt som du enkelt lager selv med havregryn og vann som blir til grøt på 2-3 minutter? Mulig det er et marked for ferdiglaget havregrøt, men jeg tilhører i alle fall ikke den gruppa 😉


Men nå må jeg starte dagen og løpe avgårde til en viktig avtale før det blir trening! 😀

Ha en sprek onsdag!!

– Silje Bjørnstad – 

3 kommentarer
    1. ÅH så kult! Leste nettopp den artikkelen i stad, så var skikkelig morsomt å komme over den bloggen her og lese at du var med på å lage artikkelen. Spennende å se hva slags matvare-nyheter vi har i vente! Gleder meg spesielt til den nye sjokoladen, tihi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg