Film: Treningsmoro med benkpress – frontbøy – muscleup med strikk

Hei!
I går hadde jeg treningsfri (med unntak av litt hjemmetrening med chins i dørkarmen da klokken22-energikicket kom seilendes;) ), og da er både hode og kropp så fyra opp for en skikkelig treningsøkt dagen etter.
Så i dag ble det blant annet 3x3x40 kg på benkpress med stopp @53 kg (deload-phase før maksløft-test om noen uker):
video:benk40kgx3

(Må forresten bare nevne min herlige kjæreste Fredriks kommentar i går: “Nei, du har jo ikke akkurat benkpress-kropp!”. Med andre ord, frontpartiet som skal treffe stanga er ikke mye å skryte av så løfteveien blir lang!!!! :p *selvironi*

En annen kommentar den tosken klarte å lire ut av seg i går da jeg spurte hva jeg bør utvikle når det gjelder meg selv: “Biceps!”

Ha ha, jeg trodde jeg skulle dø av latter.  Greit, jeg har ikke den største bicepsen, men det går heeeeelt fint 😉 Så lenge man selv kjenner sin egen styrke og fremgang og ikke minst når sine egne mål, så er det i seg selv en helt ubeskrivelig følelse man må ta vare på. 😀 )

Lett frontbøy med 8repx3settx40 kg:

video:frontboy40x8

Og ikke minst muscle-up-trening på stang med hjelp av strikk:

video:muscleupstrikk

(Han som filmer hjelper meg også med teknikk og treningstips i forhold til muscle-up-prosjektet).

Selv om strikken hjelper mye, så får jeg i alle fall inn teknikken mer og mer. Jeg er jo ute og “svømmer” med armene mine når den viktige vendingen skal skje, noe jeg må få orden på. He he. Men gøy å kjenne at det går fremover i alle fall! 

“Just sending out a small smile whoever may need one today”

Så da sitter jeg her da, blid og fornøyd og mett etter å laget tidenes beste hjemmelagde fiskegrateng. Oppskrift kommer i morgen! GLED DERE! 🙂

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg