Fredagsmiddag

YUMYUMYUM 😀

Dagens middagsanbefaling er løvbiff med hjemmelaget potetmos kombinert med stekt løk, paprika og mais. Og noe grønne greier jeg tror dere har sett før, jepp, supergrønnsaken brokkoli 😉

Også er jeg stor fan av sennep så en dæsj av den gule gugga er alltid OK! 😀 

Ja, forresten, har noen av dere lest dette blogginnlegg fra pappahjerte.blogg.no? 

15 tegn på at dere ikke er nyforelsket lenger

Når tekstmeldingene går fra å være søte og klissete til dette:


De små tingene

«Alle de små tingene som var så sjarmerende, søte og nusselige i starten begynner å irritere vettet av deg. Som måten han sutter på pistasjenøttskallet på eller det at han tar av seg sokkene sine overalt. Det kan være måten hun kremter på når hun ser på tv, eller at hun aldri finner nøklene sine i den altfor store veska si. Hvordan kunne noe så irriterende noensinne ha vært søtt og nusselig?!»

Det er bare så utrolig bra skrevet med masse humor og selvironi. Jeg lo høyt flere ganger da jeg leste innlegget tidligere på jobb i dag. Side2 intervjuet mannen bak bloggen og lagde en artikkel om blogginnlegget også: Les mer her

Også et skikkelig glise-selfie-bilde med ønske om en god helg til alle dere herlige folk som stikker innom bloggen min hver dag. TAKK! 

Jeg er på vei til bursdagsfeiring sammen med en hel haug andre venninner. Det blir en koselig og deilig fredagskveld <3

– Silje Bjørnstad – 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg