Guess what?

I morgen reiser jeg til London for å se på “Graham Norton Show” forbindelse med jobb. 

Jeg og et par andre journalister fra andre medier tar turen til Englands hovedstad og blir der til onsdag. Dette tror jeg blir veldig bra – og det kommer selvfølgelig sak på Side2 i løpet av de neste ukene. 😉

Eller så har intervjuet med “proteindama” Kristine Weber blitt publisert i dag.


Les mer her: – Søtt betyr nødvendigvis ikke usunt eller en dårlig vane

Også fikk jeg hyggelig besøk av en annen dame på jobb i dag, nemlig “sjokoladedame” fra Freia som hadde med seg noen vareprøver av deres nye produkter som lanseres nå i februar. Disse skal selvfølgelig testes nærmere i “Side2 tester matnyheter” i løpet av måneden, men jeg tok med meg noe stæsj hjem også:

Noe som frister? Selv er ikke jeg den største sjokolademumsen, men det er alltid gøy og spennende å smake på nye produkter så jeg klager ikke 😉

– Silje Bjørnstad – 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg