Har fått dilla på:

Hei og god søndag (og god fastelavenssøndag for de som feirer med kremfylte boller og det hele). 😀

Som jeg har nevnt flere ganger før så synes jeg det er stor stas å smake på nye retter, prøve nye produkter og slumpe sammen nye oppskrifter. 

Nå for tiden er det jo en hel haug med nye mat- og drikkevarer i butikkene og én av mine favoritter har blitt denne:


(Gresk yoghurt fra Synnøve Finden med vanilje. Men ett tips til Synnøve Finden: Hvorfor ha skjeen på INNSIDEN av lokket der all granolaen ligger.. Er ikke alle som er like stor fan av granola oppi yoghurten… Der har TINE laget en bedre løsning med skjea på toppen, fortsatt forseglet inni lokket slik at man ikke bare kan ta av skjeene uten å kjøpe produktet… Hvem har vel ikke kjøpt en yoghurt eller lignende og etterpå oppdaget av skjea ikke er på liksom…)

Og denne saften med ananassmak er himmelsk! (Kommer kanskje ikke som noe sjokk siden jeg er stor fan av denne gule frukten).

Samt de derre havregrøt-begrene fra TINEs nye produktserie “14”. (Ja, det er litt flaut at man kjøper ferdiglaget havregrøt på boks som sikkert koster det dobbelte sammenlignet med 1/2 kilo havregryn, men de er yummy! Også er de laget på “steel cut” (havrekorn) som gir litt mer tyggemotstand og disse begrene metter magen min godt i alle fall.)

Så fikk jeg tilsendt “Cake in a Cup”-vareprøver fra FunksjonellMat for å teste disse med andre fra Side2-redaksjonen. Det resultatet kan du forøvrig lese mer om her:

Jo, den er god men…

Personlig så likte jeg den med “dark chocolate”-smak best og den kan absolutt fungere som et sunnere kakealternativ, men nei, det smaker ikke som hjemmebakt. Terningkast 4 til sjokoladesmaken, terningkast 2 til sjokolade-karamell-varianten 😉

Så litt treningsbilder fra i går – da ble det knebøy, hipthrust, klassisk markløft på kloss:

I dag har det blant annet blitt skråbenk, good mornings, chins og diverse mageøvelser i redcord. 🙂

Etter trening var jeg på “kaffedate” med disse herlige folkene:

<3 Herlige vesener <3

Men nå må jeg faktisk jobbe litt. I morgen er det en ny kjøttfri mandag! Oppskrift og middagstips kommer i morgen tidlig. 😉

Nyt resten av søndagen!

– Silje Bjørnstad –

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg