Film: Ny pers med 15 chins! :D

Jeg SA jo det skulle bli en deilig treningsøkt i dag, og det ble det! Med både knebøy-supersett, benkpress, good morning, markløft, rygghev og mageøvelse. 
MEN, de detaljene får man ta i morgen, for dagens høydepunkt for min helt klart at jeg endelig klarte 15 chins (skal sies at jeg har prøvd to ganger før de siste ukene med 14 reps per gang…)
Men i dag fikk jeg endelig vingla meg opp til 15 repetisjoner med haka over stanga og utstrakte armer for hver rep. Så det så. 
Starten ble utrolig vinglete og jeg kom litt ut av rytmen allerede etter 2 reps, men henta meg igjen på rep 4 og 5. 
Deretter var det bare å kjempe seg igjennom 15 stk, og etter en bitteliten “bare-henger-her-har-syre-i-armene-pause” etter 14 reps så fikk jeg til 15 med noe “vingle-sprelle-med-beina-hjelp”. 
video:15chins
Uansett, 15 reps med haka over! 😉
 
15 chins er ett av mine treningsmål for 2014, så chinstreningen fremover vil defintivt konsentrere seg om KVALITET fremfor kvantitet. Hehe, men det er alltid gøy med pers, og ny pers betyr som alltid nytt “strekke-armene-i-været-juble-perse-bilde”:
I morgen kommer mamma og pappa til byen, og jeg skal være hundepasser for Lexie 😀 😀 😀 Gjett om jeg gleder meg! 
GOD HELG!
– Silje Bjørnstad – 
3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg