Fredagsfri – fredagstrening – fredagsfisk

ENDELIG FREDAG! 😀

Jeg har faktisk tatt meg helt fri i dag og startet dagen med å ta den obligatoriske-årlige “sjekke-vitamin-mineral-kolesterol-blodprøven” hos legen i dag. Nei, jeg har ingen mistanke om at jeg har mangler eller er sjuk eller noe sånt, det er bare noe jeg gjør hvert år for å se hvordan verdiene mine er 😀

Etter blodtapping ble det intet mindre enn 3 timer på treningssenteret, det er så deilig å ha slike økter hvor du bare kan ta lange pauser og god tid til å gjøre det man faktisk har planer om uten å tenke på at man skal rekke ett eller annet. 

I dag ble det knebøy med 60kgx6rep – 65kgx5rep – 67,5kgx3x3:

Supersett med markløft med 90kgx3settx4rep fra boks og deretter 77,5kgx3settx4rep fra bakken:

Og eller ble det glute brigde med 102,5kgx3settx7rep, rygghev 2×12, good morning 32,5kgx3settx7rep og benkpress med 35kgx3rep+ 38,5kx3rep + 2settx2repx42,5kg.

Greit med blogg som kan funke som treningslogg…. Haha.

Her er min lunsj, eventuelt dagens første middag:

Krydret laksefilet med smørstekte grønnsaker (rødløk, champignon, paprika, squash) servert sammen med blomkålris og dill. YUM! 😀

Husk styrkeløft-stevne som arrangeres på Bjølsen i Oslo denne helga. Løftinga starter med de første puljene klokka 15.00 i dag og i morgen skal Fredrik i ilden! 😀

 

God helg! 😀

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg