– Sirup, sukker og E-stoffer

God onsdag! Her er påskegodt-testen som ble gjort på jobb i går: 

– Sirup, sukker og E-stoffer

Jeg smakte ikke på alt, men det var jammen ikke langt unna. 

Personlig kan jeg absolutt anbefale disse påskemarsipan-figurene fra Hval Sjokoladefabrikk: 

Og Påskeskum fra Cloetta var også overraskende digg! Jeg synes egentlig slike skum-ting fort kan bli fryktelig kvalmende, men disse var passe søte og fluffy 😀

Ellers så er jo ikke jeg den største godtemumsen og personlig er jeg mer glad i lakris-ting og is enn vingummi, sjokolade og marsipan. 😉

Smak og behag! 😀

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg