Film: Ny pers – 12 pullups

Tjohei!
Tidligere denne uka så fikk jeg et lite innfall om å ta noen pullups i dørkarmen (en helt normal kveld med andre ord).
Og så tenkte jeg at pusj, hvorfor ikke teste pullupsformen, det gikk jo så fint sist med ny pers (11 stk) og det etter 3,5 måned UTEN pullups-trening! ;D
Så jeg begynte med litt bredere grep, men holdt veldig feil og klarte maks åtte før jeg måtte gi meg. Så da ville jeg prøve på nytt med noe smalere grep og det endte med totalt 12 pullups med håpløs teknikk på slutten der, men haka er over alle…. ;p
Det hadde nok sett penere ut hvis jeg hadde gått rett på smalt grep istedet for å bli “sliten i armene” før ny makstest… Men da har jeg en god grunn til å gjenta denne persen med bedre grep og bedre teknikk. 
For før siste repetisjonen henger jeg litt lenge. På den siste repetisjonen er jeg over med haka, men grunnen til at jeg “hopper og jumper” var fordi jeg tenkte at jeg skulle prøve å holde meg oppe i noen bittesmå millisekunder, men det funka dårlig! :p
Anyway, her er videounderholdningen:
video:12pullups
– Silje Bjørnstad – 

{tekst}

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg